söndag 18 november 2012

Lite loppis, lite Willys och lite mossa

Jag hann inte städa i fredags. Jag borde städat i går i stället, men det var roligare att ta hand om den där bunten nejlikor jag köpte på Willys för 29,90 häromdagen. Jag tog en grön loppisglasskål och lade ett  loppisglasblock med hål för blommor i botten. (Heter det nåt speciellt?) Ovanpå en kula invirad i mossa, och sen blommorna  runt. Jag försökte bygga uppåt men det är svårt när man inte har nån oasis. Nåväl. Det här duger så länge nejlikorna står sig. Jag har fortfarande dammigt i hörnen. Men i fönstret är det fint.

3 kommentarer:

  1. Så fint ditt arr blev. Nejlikor kan man hitta på mycket roligt med och de står så länge dessutom.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Kan man inte påta utomhus får man väl göra det inne :-)
      Kram.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver här! Då blir jag glad! Nu kan dessutom vem som helst kommentera, inte bara du som är inloggad i Blogger.